De Kamer van Koophandel in 2015

In het nieuwe online jaarplan kijkt de KvK vooruit naar 2015

De dienstverlening van de Kamer van Koophandel wordt in 2015 nog toegankelijker. Elke ondernemer krijgt relevante informatie aangeboden op het tijdstip of de plaats die hij of zij wenst. Bijvoorbeeld door de organisatie van webinars over verschillende onderwerpen. Nieuw is ook de KvK Informatie en Advieslijn, waar zeer ervaren consultants antwoord geven op meer complexe vragen van ondernemers. Claudia Zuiderwijk, voorzitter van de Raad van Bestuur van de Kamer van Koophandel, vertelt in dit jaarmagazine over de bouw van een geheel vernieuwde, moderne organisatie.

KvK App Handelsregister

Dit voorjaar voegen wij een nieuwe functionaliteit aan de KvK App Handelsregister toe. Met Buurt Update signaleren ondernemers snel nieuwe businesskansen op smartphone, tablet of laptop. Na het ingeven van een postcode of via gps toont de app lokale informatie over bijvoorbeeld nieuwe bedrijven, directiewisselingen, verhuizingen of faillissementen.

Ondernemersvragen centraal

Lees meer over de Startersdag die dit jaar voor de vijftiende keer wordt georganiseerd. De dag is vaak het eerste contact tussen de KvK en aspirant-ondernemers. Het draait er om praktische adviezen op het gebied van goed starten, klanten vinden, financiering en groeien. U ziet in het magazine ook hoe de KvK in de regio’s de ondernemersvragen centraal stelt en daarop inspeelt. De Directeuren Regionale Dienstverlening vertellen over hun activiteiten in 2015. 

Heeft u vragen over het online KvK jaarplan 2015? Neem dan contact op met de afdeling Marketing & Communicatie.