Toegangscode aanvragen

Waarom heb ik een toegangscode nodig?

Om producten uit het Handelsregister te bestellen heeft u een toegangscode nodig. Ook om 1x per jaar een gratis digitaal gewaarmerkt uittreksel aan te kunnen vragen. Als u uw toegangscode aanvraagt, kiest u een betaalwijze om producten uit Handelsregister af te rekenen. Bovendien hoeft u dan niet elke keer opnieuw uw gegevens in te vullen.

Een papieren of digitaal gewaarmerkt uittreksel kunt u ook bestellen zonder toegangscode.

Een extra toegangscode aanvragen

Als u een extra toegangscode wilt aanvragen, dan krijgt u in stap 2 (Uw voorkeuren) de melding dat er voor deze onderneming al een toegangscode bestaat. U kunt deze melding negeren en doorgaan met uw aanvraag.  

Budgetfinanciering

Valt uw organisatie onder budgetfinanciering, neem dan voor een nieuwe toegangscode contact op het Servicecenter

Heeft deze informatie u geholpen?

Ja Nee

Bedankt voor uw reactie. Wij gebruiken deze informatie om onze website te verbeteren.
U krijgt geen reactie. Heeft u een vraag, neem dan contact op met ons servicecenter.