Veelgestelde vragen toegang Handelsregister

Waar kan ik inloggen?

U kunt hier inloggen met uw toegangscode. In het Handelsregister kunt u zoeken zonder in te loggen. Pas als u betaalde informatie wilt bestellen, zoals een uittreksel, moet u inloggen met uw toegangscode.

Hoe kan ik uitloggen?

U blijft ingelogd totdat u de pagina van de Kamer van Koophandel afsluit. Maakt u gebruik van Internet Explorer, FireFox of Chrome, dan kunt u direct uitloggen.

Kan ik de betaalwijze later weer aanpassen?

U kunt uw betaalwijze wijzigen in automatische incasso via het formulier. Als er meerdere gebruikers zijn, dan kan alleen de hoofdgebruiker de betaalwijze aanpassen. Wilt u via automatische incasso betalen, vermeld dan uw bankrekeningnumer bij de aanvraag.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik dat opvragen?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Na het juist beantwoorden van uw persoonlijke vraag, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een vervangend wachtwoord.

Ik ben mijn toegangscode (en wachtwoord) kwijt. Hoe kan ik deze opvragen?

Als u uw toegangscode (gebruikersnaam) kwijt of vergeten bent, volg dan de instructies bij toegangscode en wachtwoord opvragen.

Hoe vraag ik een extra toegangscode (gebruikersnaam) aan?

Vraag via toegangscode aanvragen een nieuwe toegangscode (gebruikersnaam) aan. Bij de aanvraag krijgt u in stap 2 (Betalingskenmerken) de melding dat er voor deze onderneming al een toegangscode bestaat. U kunt deze melding negeren en doorgaan met uw aanvraag.

Waarom krijg ik een foutcode 3002?

Deze foutmelding krijgt u als uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Het Servicecenter kan voor u nagaan wat de reden van de blokkade is en deze mogelijk verwijderen. Neem contact op met het Servicecenter

Waarom krijg ik een foutcode WWW3007?

Het wijzigen van uw wachtwoord is niet gelukt, omdat het nieuwe wachtwoord niet voldoet aan de onderstaande eisen of omdat u een verkeerde toegangscode heeft ingevuld. De toegangscode (gebruikersnaam) is u toegestuurd door de Kamer van Koophandel en begint altijd met WW.

Vereisten voor wachtwoord:

  • U mag het wachtwoord niet eerder gebruikt hebben. 
  • Alle velden moeten ingevuld worden.
  • Het wachtwoord moet minimaal 6 en maximaal 10 tekens hebben.
  • Het wachtwoord mag geen twee aangrenzende cijfers bevatten, cijfers moeten van elkaar gescheiden zijn door een letter.
  • Het wachtwoord mag niet met een cijfer beginnen.
  • Het wachtwoord mag alleen uit letters en cijfers bestaan.  

Probeer het wachtwoord opnieuw te wijzigen. Lukt het nog niet: neem dan contact op met het Servicecenter en vermeld uw toegangscode en bovenstaande melding (fout 3007).

Heeft deze informatie u geholpen?

Ja Nee

Bedankt voor uw reactie. Wij gebruiken deze informatie om onze website te verbeteren.
U krijgt geen reactie. Heeft u een vraag, neem dan contact op met ons servicecenter.