E-book: KVK Klantgericht ondernemen

De klant centraal op 7 manieren

Klantgericht ondernemen. Wat is dat? Waar begin je en wat ga je doen? Waar kun jij jezelf nog verbeteren? Dit e-book helpt je op weg met concrete informatie, tips en praktijkvoorbeelden.

Maak je plan en bereik de wauw-factor

Een super enthousiaste klant. Dat krijg je alleen als álles klopt: het juiste aanbod, de juiste commerciële aanpak en een goede bedrijfsvoering. Pas dan heb je grotere kans dat je je klant een wauw-beleving bezorgt. Om dat voor elkaar te krijgen onderscheiden wij 7 succesfactoren. Benieuwd welke? Bekijk ze in het e-book en ga ook voor die wauw-factor.
Bekijk het gratis e-book

Voordelen van dit e-book

  • Duidelijke uitleg over wat je per succesfactor kunt doen.
  • Praktijkvoorbeelden van succesvolle ondernemers.
  • Geen moeilijke termen, maar helder en begrijpelijk voor iedereen. 
  • Van dè onafhankelijke bron voor het mkb. 
  • Volgens bewezen succesvolle aanpak in andere KVK e-books.

Heeft deze informatie je geholpen?