Innovatie

Klanten: mis de toekomst niet

  • E-book
  • Redactie KVK
  • Bijgewerkt 29 okt 2019
  • 2 min lezen
E-book: praktische informatie, praktijkvoorbeelden en experts

Klanten zijn hét bestaansrecht van je bedrijf. Niet voor niets staan acquisitie én het vasthouden van klanten bij de meeste ondernemers bovenaan het prioriteitenlijstje. Want geen klanten, betekent geen omzet… Zonder goede klantbeleving en tevreden klanten, ziet de toekomst er opeens een stuk minder rooskleurig uit en verliest jouw bedrijf zijn bestaansrecht.

Maar enthousiaste klanten krijg je alleen als álles klopt: met het juiste aanbod, de juiste commerciële aanpak en een goede bedrijfsvoering. Klantgericht ondernemen is ondernemen met het oog op de toekomst. Maar hoe pak je dat aan? En hoe onderscheid je je van de concurrentie?

Wat blijkt? Ondernemers die vooroplopen in klantgericht ondernemen hebben 7 eigenschappen - of succesfactoren - met elkaar gemeen. Benieuwd welke dat zijn? Ontdek het in ons meest gelezen e-book Klantgericht ondernemen en ga ook voor die wauw-factor.

Lees het e-book nu

De klant centraal op 7 manieren

De voordelen van dit e-book voor jouw onderneming

  • Ontdek per succesfactor wat je kunt doen om dit in de praktijk toe te passen.
  • Leer van praktijkvoorbeelden van succesvolle collega-ondernemers.
  • Geen moeilijke termen, maar helder taalgebruik en voor iedereen te begrijpen.
  • Geschreven door dé onafhankelijke bron voor het mkb.
  • Samengesteld volgens de bewezen succesvolle aanpak van andere KVK-e-books.

Is jouw bedrijf al klantgericht genoeg of geloof je dat het altijd nóg beter kan? En kun je nog wel wat inzichten, ervaringen en tips van collega-ondernemers gebruiken?

Bij KVK maken we jouw leven als ondernemer graag makkelijker door waardevolle informatie met je te delen. Voor dit gratis* e-book spraken we tientallen ondernemers over klantgericht ondernemen. Ontdek waar je collega-ondernemers mee zitten, wat voor hen werkt en waarmee ze geholpen zijn.

Dit e-book helpt je op weg met:

  • Verrassende inzichten over klantenbinding in het digitale tijdperk.
  • Inspirerende ervaringsverhalen van klantgerichte ondernemers voor jou.
  • Compacte en complete informatie over acquisitie, online marketing, klantbeleving en klantonderzoek.
  • 12 praktische tips om meteen resultaat te boeken.
  • Extra bijlage: 9 managementmodellen over klanten vinden én vasthouden.

Dus: wil je niet alleen klantgericht, maar vooral ook toekomstgericht ondernemen, dan is dit e-book een echte mustread.

*Als publieke organisatie zonder winstoogmerk kunnen we dit e-book gratis aanbieden.

Maak jouw idee tot een succes, alleen of samen met andere ondernemers. Lees hoe jij het verschil kunt maken.
Redactie KVK

Redactie KVK

De KVK-redactie verzorgt en publiceert inspirerende informatieve artikelen voor ondernemers op KVK.nl, waaronder interviews en how to’s.

InspiratiePage