De Japanse gastvrijheid vertaald naar de Hollandse cultuur

Kennislunch "Omotenashi"

donderdag 19 december 2019OnderNemerSplein RotterdamMeld je direct aan

Elke ondernemer droomt van enthousiaste klanten die blijven terugkomen, die meer kopen en bovenal ook jouw onderneming aanbevelen bij anderen. Maar hoe maak je jouw klanten enthousiast en welke methodes pas je toe? Wat zijn de geheime factoren achter optimale klantbeleving?

Het antwoord krijg je tijdens deze boeiende bijeenkomst. Hans Klippel van Klippel Training & Organisatieadvies, neemt je mee in de Japanse wereld van “omotenashi”, het Japanse woord voor “het toppunt van dienstbaarheid”. Tijdens deze inspirerende sessie legt hij uit welke (Japanse) manieren er bestaan om je klanten te verleiden en ervoor te zorgen dat ze vaker terug komen. Hij maakt de vertaalslag van de Japanse gastvrijheid naar de Nederlandse (bedrijfs)cultuur.

Ben jij een ondernemer die elke dag direct klantencontact heeft en wil je leren hoe je jouw klantbeleving naar een hoger niveau kan tillen? Meld je dan meteen aan voor de kennislunch!

  • Locatie

    OnderNemerSplein Rotterdam

    Blaak 40

    3011 TA Rotterdam

    Open in Google Maps
  • Datumdonderdag 19 december 2019
  • Tijd11:30 - 13:00 uur
  • PrijsGratis
Meld je direct aan