Nieuwe mogelijkheden om klanten te vinden en binden.

Slim aan de slag met de digitale toekomst van je retailbedrijf!

donderdag 13 februari 2020KVK kantoor Rotterdam Meld je direct aan

Digitalisering is een belangrijke trend die de wereld de komende jaren ingrijpend zal veranderen. Zeker in de retail! Hoe ver ben jij al? Waar liggen nog kansen? Succesvolle ondernemers en experts maken je deelgenoot van hun digitale succesverhaal én hun valkuilen. Om jou te inspireren om zelf je digitale toekomst vorm te geven. Je gaat actief aan de slag met eigen ideeën, krijgt feedback van collega-ondernemers en helpt ook hen verder.

  • Betere klantrelaties, onderscheidende producten/ diensten en soepel lopende bedrijfsprocessen door digitalisering. 
  • Ontdek waar jouw digitale kansen liggen aan de hand van succesvolle ondernemers en topexperts. 
  • Spar met collega-ondernemers over de digitale toekomst van jouw bedrijf en ga met een persoonlijk actieplan naar huis.

In 2 programmablokken nemen 6 succesvolle ondernemers en experts je holografisch mee in hun visie op de toekomst. Na iedere spreker ga je actief met andere ondernemers aan de slag om te bepalen waar voor jou de digitale kansen liggen.

  • Locatie

    KVK kantoor Rotterdam

    Blaak 40

    3011 TA Rotterdam

    Open in Google Maps
  • Datumdonderdag 13 februari 2020
  • Tijd18:00 - 21:15 uur
  • PrijsGratis
Meld je direct aan

Programma

18:00

Inloop en ontvangst met een warme snack en broodjes

18:30

Start programma

18:30

Blok 1: Digitaal de toekomst in (eerste drie holografische sprekers)

1. De klanten van de toekomst zijn er al - Steven van Belleghem is een internationaal gevierd spreker over digitalisering en klantinteractie.
2. Futureproof retailen - Albert Top, van Crossmarks een strategisch adviesbureau in de retail.
3. Hoe zet je videomarketing in - Britt van Smeerdijk van Booming Productions is uitgeroepen tot zzp'er van het jaar.

19:45

Pauze

20:00

Blok 2: Digitaal de toekomst in (laatste drie holografische sprekers)

4. Slimmer ondernemen met digitalisering - Angelique van der Linde van Slijterij/Wijnhandel van der Linder combineert haar fysieke winkel met een online winkel.
5. Hoe hou ik het digitaal veilig - Thijs Bosschert is ethisch hacker en laat zien welke technieken er zijn om je digitale veiligheid te vergroten.
6. Denk als een online marketeer - Erik Mulder van Kinderkledinggroep laat zien hoe je kunt leren van online marketeers , in je fysieke winkel.

21:15

Afsluiting en borrel