Het nieuwe inloggen

Wij werken continu aan de vernieuwing en verbetering van onze producten en diensten, zodat u als ondernemer snel en makkelijk uw zaken kunt regelen bij KVK. Een onderdeel van deze vernieuwing is het optimaliseren van het inlogproces. Dit doen wij steeds in kleine stapjes.

Nieuwe inlogselectiepagina

We beginnen met het uitrollen van een nieuwe selectiepagina. Wanneer u inlogt om een jaarrekening te deponeren of Handelsregisterproducten te bestellen, kunt u kiezen hoe u wilt inloggen: met uw toegangscode of eHerkenning. Een nieuw uiterlijk, dezelfde vertrouwde inlogmethode.

Waar werken we naartoe?

Eén selectiepagina voor alle inlogmethoden

De volgende stap is het uitrollen van één inlogselectiepagina voor alle inlogmethoden. Geen aparte ingangen meer naar het Handelsregister, Mijn Start of voor het deponeren van jaarrekeningen. U ziet straks één selectiepagina voor het inloggen met een e-mailadres en wachtwoord, toegangscode of eHerkenning. 

Eén KVK-account voor alle gebruikers

Gebruikers van een toegangscode of eHerkenning komen nu in een persoonlijke omgeving terecht. Gebruikers die inloggen met een e-mailadres en wachtwoord komen terecht een KVK-account. Deze omgevingen worden straks samengevoegd tot 1 omgeving: het KVK-account. Zo kan iedereen gebruik maken van de voordelen van een KVK-account:

  • Alle informatie die u nodig heeft overzichtelijk op 1 plek. 
  • KvK-nieuwsberichten zelf filteren op voor u relevante thema's.
  • Al uw betaal- en bestelinformatie bij elkaar.
  • Jaarrekeningen deponeren.
InfoPage