Masterclass 'Van klantonderzoek naar contentstrategie' - Brandon Lee Hoop | Frisse Flitsende Start

Weet jij wat jouw unique selling point is? Met andere woorden wat onderscheidt jouw product of dienst van die van concurrenten. Zeker in dit digitale tijdperk is het belangrijk om goed online vindbaar te zijn. Weet jij welke sociale media je gaat inzetten én wat je aan potentiële klanten wil vertellen. In deze masterclass legt Brandon Lee Hoop (zelfstandig consultant strategisch starten en groeien) uit hoe je vanuit klantonderzoek en je eigen positionering tot een online contentstrategie komt.

Heb jij plannen om een eigen bedrijf te beginnen? Of moet jij het roer omgooien en je businessmodel aanpassen? Voor een goede start zijn creativiteit en innovatie, een businessplan en marketing en online ondernemen belangrijke elementen. En net zo belangrijk, hoe presenteer je je eigen bedrijf bij een ontmoeting met andere ondernemers? Heb jij een goede pitch?

In de serie een Frisse Flitsende Start begeleiden en coachen Luuk Dresen en Laura Brijde 2 startende bedrijven en volgen samen met hun 3 masterclasses. De zussen Marinthe en Merel Olde Kalter ontzorgen met hun bedrijf huizenverkopers door huizen verkoopklaar te maken. Denis Kabasaj en Jules Reimerink van JD Secure zijn in coronatijd gestart met hun beveiligingsbedrijf. Beide teams gaan aan de slag met de in de masterclasses opgedane kennis en vaardigheden en gaan de strijd aan om de beste eindpitch te maken. Nieuwsgierig welk team deze serie afsluit met de beste pitch? Bekijk de serie en masterclasses en ontdek hoe jij je eigen pitch verbetert en een frisse, flitsende start maakt.