eHerkenning

De Kamer van Koophandel biedt u bij het afnemen van een aantal producten de mogelijkheid om in te loggen via eHerkenning. eHerkenning is een manier waarmee ondernemers of personen die namens een bedrijf handelen op internet zich kunnen identificeren. Alle informatie hierover vindt u via www.eherkenning.nl.

Ben ik verplicht om eHerkenning te gebruiken?

De keuze is aan u om eHerkenning wel of niet te gebruiken. U kunt altijd gebruik blijven maken van de bestaande inlogmethode via toegangscode en wachtwoord van de KvK.

KvK-producten bestellen

Als u nog niet over eHerkenning beschikt, dan moet u dit eerst aanvragen. Hier zijn kosten aan verbonden.

Beschikt u over eHerkenning en kiest u ervoor om daarmee in te loggen als u een product gaat bestellen bij de Kamer van Koophandel, dan moet u uw eHerkenningsmiddel de allereerste keer koppelen aan uw toegangscode van de KvK. Hiermee maakt u zich bij de KvK kenbaar als gebruiker van eHerkenning. Werkt u al met eHerkenning? Dan zult u de procedure van aanmelden bij KvK herkennen.

Meer informatie over eHerkenning: www.eherkenning.nl.

Veelgestelde vragen

  • Ik ontvang een nota met een totaalbedrag. Kan ik een overzicht krijgen welke producten dit betreft?

    Het overzicht van producten (factuurbijlage) kunt u inzien bij mijn bestedingsoverzicht.

    • Ga naar de homepage van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl
    • Klik op inloggen en vul toegangscode en wachtwoord in
    • Klik op bestedingen

    Naast inzien kunt u het overzicht ook downloaden, u ontvangt een e-mail met de mededeling dat het bestedingenoverzicht klaar staat om te downloaden. Klik onder mijn account op het kopje "Overzichten" en de link Downloaden bestedingenoverzicht, daar staat het bestedingenoverzicht.

  • Hoe kan ik mijn bestedingsoverzicht online inzien?

    U kunt uw eigen bestedingen zien op het bestedingenoverzicht.

    • Ga naar de homepage van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl
    • Klik op inloggen en vul toegangscode en wachtwoord in
    • Klik op bestedingen

    Heeft uw organisatie meerdere inlogcodes dan is er slechts één inlogcode die het overzicht voor alle inlogcodes kan opvragen, de zgn. hoofduser/administrateur. De afdeling profielen kan zien wie de hoofduser is, de klant ziet dit op zijn bestedingenoverzicht.


    Deze toegangscode of het kenmerk hiervan treft u aan op uw bestedingsoverzicht.

  • Ik ben mijn toegangscode of wachtwoord kwijt, waar kan ik deze opvragen?
  • Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

    Kijk of uw vraag bij de veelgestelde vragen over inloggen, toegangscode en wachtwoord staat.

    Komt u er niet uit? Bel dan ons servicecenter: tel. 088 585 1 585 (werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur). Zij helpen u direct bij het inloggen.

    Of stel een vraag per e-mail en beschrijf de situatie zo duidelijk mogelijk.

Staat uw vraag er niet tussen?