Veelgestelde vragen

Vragen over inloggen, toegangscode en wachtwoord

Waar kan ik inloggen?

U kunt hier inloggen met uw toegangscode. In het Handelsregister kunt u zoeken zonder in te loggen. Pas als u betaalde informatie wilt bestellen, zoals een uittreksel, moet u inloggen met uw toegangscode.

Hoe kan ik uitloggen?

U blijft ingelogd totdat u de pagina van de Kamer van Koophandel afsluit. Maakt u gebruik van Internet Explorer, FireFox of Chrome, dan kunt u direct uitloggen.

Kan ik de betaalwijze later weer aanpassen?

U kunt uw betaalwijze wijzigen in automatische incasso via het formulier. Als er meerdere gebruikers zijn, dan kan alleen de hoofdgebruiker de betaalwijze aanpassen. Wilt u via automatische incasso betalen, vermeld dan uw bankrekeningnumer bij de aanvraag.

Hoe vraag ik mijn verloren wachtwoord opnieuw aan?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Na het juist beantwoorden van uw persoonlijke vraag, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een vervangend wachtwoord.

Hoe vraag ik mijn verloren toegangscode opnieuw aan?

Als u uw toegangscode (gebruikersnaam) kwijt of vergeten bent, volg dan de instructies bij toegangscode en wachtwoord opvragen.

Hoe vraag ik een extra toegangsode aan?

Vraag via toegangscode aanvragen een nieuwe toegangscode (gebruikersnaam) aan. Bij de aanvraag krijgt u in stap 2 (Betalingskenmerken) de melding dat er voor deze onderneming al een toegangscode bestaat. U kunt deze melding negeren en doorgaan met uw aanvraag.

Waarom krijg ik foutcode 3002?

Deze foutmelding krijgt u als uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Het Servicecenter kan voor u nagaan wat de reden van de blokkade is en deze mogelijk verwijderen. Neem contact op met het Servicecenter