Veelgestelde vragen

Vragen over inloggen, toegangscode en wachtwoord

Waar kan ik inloggen?

U kunt hier inloggen met uw toegangscode. In het Handelsregister kunt u zoeken zonder in te loggen. Pas als u betaalde informatie wilt bestellen, zoals een uittreksel, moet u inloggen met uw toegangscode.

Hoe kan ik uitloggen?

U blijft ingelogd totdat u de pagina van de Kamer van Koophandel afsluit. Maakt u gebruik van Internet Explorer, FireFox of Chrome, dan kunt u direct uitloggen.

Kan ik de betaalwijze later weer aanpassen?

U kunt uw betaalwijze wijzigen in automatische incasso via het formulier. Als er meerdere gebruikers zijn, dan kan alleen de hoofdgebruiker de betaalwijze aanpassen. Wilt u via automatische incasso betalen, vermeld dan uw bankrekeningnumer bij de aanvraag.

Hoe vraag ik mijn verloren wachtwoord opnieuw aan?

U kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Na het juist beantwoorden van uw persoonlijke vraag, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een vervangend wachtwoord.


Hoe vraag ik een extra toegangsode aan?

Vraag via toegangscode aanvragen een nieuwe toegangscode (gebruikersnaam) aan. Bij de aanvraag krijgt u in stap 2 (Betalingskenmerken) de melding dat er voor deze onderneming al een toegangscode bestaat. U kunt deze melding negeren en doorgaan met uw aanvraag.

Waarom krijg ik foutcode 3002?

Deze foutmelding krijgt u als uw gebruikersnaam is geblokkeerd. Het Servicecenter kan voor u nagaan wat de reden van de blokkade is en deze mogelijk verwijderen. Neem contact op met het Servicecenter