Nieuws

Het laatste nieuws over werken bij ons, relevante ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en andere interessante berichten uit de media. Laat je inspireren!

Hoe de KVK zichzelf verbetert in samenwerken

Samenwerken met klanten en andere organisaties wordt bij alles wat we doen belangrijker. KVK is zich daar bewust van. ‘Om de andere invulling van samenwerken vorm te geven, moeten onze mensen over de juiste vaardigheden beschikken.’

Er is een enorme technologisch gedreven vernieuwingsimpuls gaande in het bedrijfsleven. Door digitalisering, zoals artificial intelligence, robotisering en internet of things, maken én verspreiden veel ondernemingen hun producten op een andere manier. Er wordt met nieuwe technieken gecommuniceerd en marketing bedreven met klanten. Ook intern verandert de werkwijze vaak drastisch. Dit heeft invloed op hoe bedrijven samenwerken.

KVK is dit ook opgevallen. ‘KVK heeft gekozen om haar informatie- en adviestaak, datagedreven en zoveel mogelijk digitaal slim uit te voeren’, zegt Claudia Zuiderwijk, voorzitter van de raad van bestuur van KVK.

Lees het hele artikel met KVK in Management Team hier.