Frietboutique wint de Groei Challenge

De Groei Challenge op RTL Z

16 december 2016 - De afgelopen weken werd De Groei Challenge uitgezonden op RTL Z, een tv-programma voor en over ondernemers met groeiambitie. Presentator Rens de Jong ging op zoek naar succesvolle ondernemers met een concrete groeiambitie. Deelnemers kregen de unieke kans om hun bedrijf én groeiplannen te presenteren aan een jury van drie doorgewinterde entrepreneurs. Van negen deelnemende bedrijven gingen slechts drie door naar de volgende rondes: Luscious Loaf, Frietboutique en Bas Boer Noten en Zuidvruchten. Deze ondernemers gingen twee maanden lang keihard aan de slag om verschillende targets te behalen, met in iedere aflevering nieuwe uitdagingen om aan te gaan. In de finale-uitzending van 13 december werden de winnaars bekendgemaakt.

En de winnaars zijn…
Sammy en Pebbles van de Frietboutique!

De jury bestaande uit Ruud Hendriks, Sabien Duetz en Marco Aarnink stond voor de lastige taak om een keuze te maken. Uiteindelijk is voor de Frietboutique gekozen, omdat zij naast de gerealiseerde groei ook veel groei potentie hebben. De jury heeft niet alleen gekeken naar de pitch tijdens de finale, maar ook naar de periode ervoor. Deze combinatie van factoren heeft ervoor gezorgd dat de Frietboutique zich de winnaar van de Groei Challenge 2016 mag noemen.

Samenwerking KvK & RTL Z

De KvK heeft als belangrijke taak om ondernemers en aspirant ondernemers te informeren, voor te lichten en te inspireren. Met de inzet van mediakracht stimuleert de KvK om ondernemerschap op de kaart te zetten en hiermee een nog bredere doelgroep te inspireren. RTL Z is een omroep voor ondernemers en hierdoor het beste kanaal om in te zetten. Via dit programma wil de KvK zoveel mogelijk bedrijven handige tips en tricks geven.

Frietboutique wint De Groei Challenge

InfoPage