Toegang Handelsregister

In het Handelsregister kun je bedrijven opzoeken, bedrijfsinformatie opvragen en bedrijfsproducten bestellen. Een uittreksel (papier of digitaal) kun je direct via de KVK website bestellen en afrekenen met iDeal of creditcard. Wil je een ander bedrijfsproduct bestellen? Dan heb je een toegangscode nodig.

Lees meer over het aanvragen van een toegangscode.

Toegangscode of wachtwoord kwijt

Je kunt je wachtwoord opvragen wanneer je deze kwijt bent. Dit kan alleen wanneer je een persoonlijke vraag hebt ingesteld.

Je toegangscode kun je, uit veiligheidsoverwegingen, niet opvragen. In dit geval kies je voor nieuwe toegangscode aanvragen.

Mijn account

Op je account kun je je tegoed bekijken, bestelde producten downloaden en je instellingen aanpassen.

Veelgestelde vragen

Je kunt op verschillende manieren je bestelling afrekenen. Lees meer over betaalwijzen.

Lukt het niet om een product te bestellen uit het Handelsregister? Dan vindt er misschien onderhoud plaats. Dit gebeurt meestal op werkdagen tussen 21:00 en 08:00 uur of in het weekend. We plaatsen altijd een melding op de website wanneer dit het geval is.

Staat er geen melding op de website? Neem dan contact op met het servicecenter.

Login op je account met je toegangscode. In het Handelsregister kun je zoeken zonder in te loggen. Wanneer je betaalde informatie wilt bestellen, zoals een uittreksel, moet je inloggen op je account.

Je kunt online een nieuw wachtwoord aanvragen. Na het juist beantwoorden van je persoonlijke vraag, ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een nieuw wachtwoord.

Je betaalt standaard met tegoed. Wil je een automatische incasso instellen? Login op je account en ga naar 'mijn betaalwijze'.

Deze foutmelding krijg je wanneer je gebruikersnaam geblokkeerd is. Neem in dit geval contact op met het Servicecenter.