Een klacht indienen

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Meld jouw klacht via het onderstaande formulier en we gaan er meteen mee aan de slag. Daarbij kun je ook aangeven of je een suggestie hebt waardoor wij een vergelijkbare situatie in de toekomst kunnen voorkomen of hoe wij zo goed mogelijk tegemoet kunnen komen aan je klacht. Jouw gegevens gebruiken we alleen voor het afhandelen van je klacht. Je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

Wij kunnen geen klachten over andere bedrijven in behandeling nemen. Wij hebben als KVK geen bevoegdheid om op te treden tegen bedrijven die hun afspraken met klanten niet nakomen.

Op Consuwijzer vind je meer informatie over het zaken doen met een webwinkel.
Als de webwinkel is aangesloten bij de Thuiswinkel Organisatie, kun je gebruik maken van hun geschillencommissie en een klacht indienen.

Verder wijzen wij je op het Meldpunt Internetoplichting waar je gegevens van de verkoper kunt controleren en aangifte kunt doen van internetoplichting. Verder vind je hier tips over veilig handelen.

Meer informatie:
Klacht over het gedrag van een medewerker
Mededingingsklacht

Uw klacht en gegevens