Terugmelden onjuiste UBO-gegevens tijdelijk niet mogelijk

Het is tijdelijk niet mogelijk om UBO-gegevens terug te melden. Dit hangt samen met het verzoek van Minister Kaag van Financiën aan KVK om tijdelijk de informatieverstrekking uit het UBO-register te stoppen. Onze excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie over de tijdelijke stop op de informatieverstrekking kun je de brief van Minister Kaag lezen.

Heb je al toegang tot UBO terugmelden?

Je hebt toegang tot UBO terugmelden als je een KVK-account en autorisatie hebt.

Heb je nog geen toegang tot UBO terugmelden?

Volg onderstaande stappen om UBO-gegevens te kunnen terugmelden.

Stap 1: Vraag een account aan

Om te kunnen terugmelden heb je een KVK-account nodig met een toegangscode. Als je nog geen account hebt, maak dan zelf direct een account met toegangscode aan.

Stap 2: Vraag autorisatie aan

Download het Aanvraagformulier autorisatie(s). Vul deze in voor je organisatie en stuur het formulier inclusief bijlagen naar ons op.

Stap 3: Start met terugmelden

Log in met je account en start met een terugmelding.

InfoPage