My eenmanszaak

View the registration details of your eenmanszaak online. You can check and change the details easily. Login using DigiD (in Dutch) to continue.

Reporting changes

On this page, you can log in to report your changes. You will also find information on the changes you cannot as yet report when you log in using DigiD.

Changes that you cannot yet report via My sole proprietorship

You cannot yet submit the following changes via My sole proprietorship: shield or unshield your visiting address, register or deregister an authorised representative, change the details of an existing authorised representative (including title, name, address, suspension), register or close a branch office, close or transfer your eenmanszaak, change details of the branches (in case of multiple branches), change the number of employees, and change the message box name. If you want to report 1 of these changes, use the online change portal (in Dutch).

View the details of your sole proprietorship online

Go to My eenmanszaak and log in with DigiD. Choose your eenmanszaak (sole proprietorship) to view your data easily and for free. The data that you view online corresponds to the data as shown on the extract of the Business Register.

Instantly view, check, and change details

You will see all public data as can be found on the extract of the Business Register. This way, you can immediately check whether the information of your sole proprietorship is still up to date. If you want to change the data, you can do that right away. Please note: the effective date of the change is always the date of submission of the change. If you want to report a change for a different effective date, in the past or in the future, use the online change portal.

Easily order an extract from the Business Register

Do you need a certified extract of your current registration? You can order this directly from the overview of your company. Have you changed your company details? Then you can order a certified extract with the new data from your company overview after the change has been processed.

If you do not have a DigiD

If you do not have a DigiD, you can report a change in your company details or the deregistration of your sole proprietorship via:

Submit a change without DigiD

Register a new eenmanszaak?

You can view the details of an existing eenmanszaak via this page. Do you want to register a new sole proprietorship? Go to Registering an eenmanszaak and follow the steps.

How do I report a change?

Watch the video (in Dutch only) and see the 10 steps for reporting a change in your eenmanszaak details. 

Changing your eenmanszaak details

FAQ about My eenmanszaak

Met 'Mijn eenmanszaak' kun je snel controleren of de gegevens van jouw bedrijf nog juist zijn. Kloppen de gegevens niet? Dan kun je meteen een wijziging doorgeven. Klik daarvoor op 'wijzigen gegevens' en doorloop het stappenplan om de nieuwe gegevens aan ons door te geven.

Het inzien van gegevens via 'Mijn eenmanszaak' is nu alleen voor eenmanszaken beschikbaar. In de toekomst kun je via onze website ook de gegevens van overige rechtsvormen inzien zoals bv, vof, vereniging of stichting.

Ja, wanneer je naar aanleiding van het overzicht dat je in Mijn eenmanszaak ziet, gegevens wilt wijzigen, klik je op 'wijzigen gegevens'. Je doorloopt eenvoudig het stappenplan om de wijziging aan ons door te geven.
Let op: de ingangsdatum van de wijziging is altijd de datum van indiening van de wijziging. Wil je een andere ingangsdatum voor een wijziging doorgeven, in het verleden of in de toekomst, kies dan voor wijzigen.

DigiD is nodig om je identiteit eenduidig vast te stellen. Zo zijn wij er zeker van dat alleen bevoegde personen gratis toegang hebben tot eigen KVK-gegevens.

Vraag een DigiD aan via www.digid.nl. Hiervoor is een burgerservicenummer (BSN) en de Nederlandse nationaliteit of de nationaliteit van een ander land uit de Europese Economische Ruimte (EER) vereist.

Woon je buiten Nederland? Op de website van Nederland Wereldwijd staat hoe je in het buitenland een DigiD kunt aanvragen.

Voldoe je niet aan bovenstaande eisen? Dan kun je je eigen gegevens niet inzien. Wil je toch jouw gegevens controleren? Bel met ons Handelsregister informatienummer: 0900 123 45 67 (€ 0,70 per minuut). Je kunt ook een uittreksel aanvragen.

Om de niet openbare gegevens van jouw KVK-nummer in te zien, meld je je bij een van onze KVK-kantoren. Je moet je namelijk persoonlijk legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Na controle van je legitimatiebewijs nemen wij het verzoek in behadeling. Je ontvangt vervolgens het overzicht van de gegevens per post.