Mijn eenmanszaak

In Mijn KVK bekijk en wijzig je de gegevens van jouw eenmanszaak.

Je ziet in Mijn KVK alle gegevens die op een uittreksel Handelsregister te vinden zijn. Als je de gegevens wilt wijzigen, dan kun je dat gelijk in Mijn KVK doen.
Let op: de startdatum van de wijziging is de datum waarop je de wijziging hebt doorgegeven. Wil je een startdatum voor een wijziging doorgeven die in het verleden of in de toekomst ligt, geef dit dan door via online wijzigen.

Heb je geen DigiD?

Heb je geen DigiD, dan kun je een wijziging van je ondernemingsgegevens of de opheffing van je eenmanszaak doorgeven via:

Wijziging doorgeven zonder DigiD

Wil je een nieuwe eenmanszaak inschrijven?

Ga naar Inschrijven en afspraak maken eenmanszaak.

Veelgestelde vragen over Mijn eenmanszaak

Met Mijn eenmanszaak kun je snel controleren of de gegevens van jouw bedrijf nog juist zijn. Kloppen de gegevens niet? Dan kun je meteen een wijziging doorgeven. Klik daarvoor op 'wijzigen gegevens' en doorloop het stappenplan om de nieuwe gegevens aan ons door te geven.

Het inzien van gegevens via Mijn eenmanszaak is nu alleen voor eenmanszaken beschikbaar. In de toekomst kun je via onze website ook de gegevens van overige rechtsvormen inzien zoals bv, vof, vereniging of stichting. Met KVK Bedrijvencheck kan dat nu al. KVK Bedrijvencheck biedt je dertig gratis inzages per kalenderjaar. Je logt in bij KVK Bedrijvencheck met je toegangscode. Heb je deze niet? Vraag dan een toegangscode aan.

Ja, wanneer je naar aanleiding van het overzicht dat je in Mijn eenmanszaak ziet, gegevens wilt wijzigen, klik je op 'wijzigen gegevens'. Je doorloopt eenvoudig het stappenplan om de wijziging aan ons door te geven.
Let op: de ingangsdatum van de wijziging is altijd de datum van indiening van de wijziging. Wil je een andere ingangsdatum voor een wijziging doorgeven, in het verleden of in de toekomst, kies dan voor wijzigen.

DigiD is nodig om je identiteit eenduidig vast te stellen. Zo zijn wij er zeker van dat alleen bevoegde personen gratis toegang hebben tot eigen KVK-gegevens.

Vraag een DigiD aan op de website www.digid.nl. Hiervoor heb je een burgerservicenummer (BSN) nodig.

Woon je buiten Nederland en heb je geen DigiD? Bekijk welke situatie voor jou van toepassing is.

  • Heb je de Nederlandse nationaliteit? Je kan een DigiD aanvragen. Op de website van DigiD staat hoe dit moet.
  • Heb je niet de Nederlandse nationaliteit maar wel de nationaliteit van een land binnen de Europese Economische Ruimte (EER)? Schrijf je eerst in bij de Registratie Niet-ingezetenen (RNI). Na inschrijving bij de RNI krijg je meteen een Burgerservicenummer (BSN) en kan je een DigiD aanvragen. Op de website van DigiD staat hoe dit moet.
  • Heb je een nationaliteit van buiten de Europese Economische Ruimte (EER)? Dan kun je geen gebruik maken van DigiD. Heb je een DigiD nodig om een afspraak te maken om je eenmanszaak of vof in te schrijven? Neem dan contact op met 088-585 15  85.

Om de niet openbare gegevens van jouw KVK-nummer in te zien, meld je je bij een van onze KVK-kantoren. Je moet je namelijk persoonlijk legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Na controle van je legitimatiebewijs nemen wij het verzoek in behandeling. Je ontvangt vervolgens het overzicht van de gegevens per post.