Evenementen

Waar wij regelmatig over gebeld worden

  • Waar vind ik op de website een overzicht van alle evenementen?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor een evenement?

    Voor een gratis bijeenkomst kunt u zich afmelden via de link in de bevestigingsmail. Via “Ga naar mijn bijeenkomst” komt u op de persoonlijke omgeving. Druk op afmelden. Daarna krijgt u een scherm met daarbij nogmaals de algemene voorwaarden. Vervolgens drukt u nogmaals op afmelden. Indien u de bevestigingsmail niet meer heeft stuur dan een e-mail met uw gegevens naar startevents@kvk.nl.

    Voor een betaalde bijeenkomst gelden onze annuleringsvoorwaarden die opgenomen zijn in de Algemene voorwaarden KvK seminars/bijeenkomsten.

  • Kan ik met meerdere deelnemers naar een evenement?

    Ja, dit is mogelijk. Als er nog plaats is kan deze persoon zich inschrijven via de website voor de bijeenkomst. Indien het een betaalde bijeenkomst is, sturen wij hiervoor een factuur.

  • Ik ben ziek, ik kan helaas niet deelnemen aan het seminar. Mag ik een andere keer komen?

    U mag eenmalig het seminar kosteloos verschuiven (als deze nog een keer georganiseerd wordt). Meld u opnieuw aan via de website en stuur een e-mail naar startevents@kvk.nl met de nieuwe datum. Er wordt dan gezorgd dat u geen factuur ontvangt. Wel dient u de factuur van het geannuleerde seminar te betalen.

  • Ik heb mij afgemeld voor een seminar. Nu krijg ik toch een factuur/herinnering, wat moet ik doen?

    Stuur een e-mail met uw naam, relatienummer, factuurnummer en datum seminar naar startevents@kvk.nl. Geef hierin duidelijk aan met wie u heeft gesproken, wanneer u zich heeft afgemeld en dat de factuur gecrediteerd moet worden.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op

Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:00

  • Algemene vragen

    Voor vragen over ondernemen, uw inschrijving of voor het aanvragen of bestellen van officiële documenten.

    088 585 1 585
    Lokaal tarief

    Keuzemenu

    1. Voor startersinformatie en vragen over ondernemerschap en innovatie
    2. Voor het wijzigen, inschrijven of uitschrijven van gegevens van uw bedrijf, vereniging of stichting of een afspraak hierover
    3. Voor het bestellen van uittreksels, statuten, verklaringen, jaarrekeningen en/of andere producten
    4. Voor oorsprongsdocumenten en legalisaties voor het buitenland
    5. Voor vragen over inloggen, deponeren en facturen
    6. Voor overige vragen

    Houd a.u.b. uw KvK-nummer bij de hand. Hiermee kunnen we u sneller van dienst zijn.

  • Vragen over financiering

    Op zoek naar financiering voor uw bedrijf? Wilt u persoonlijk inzicht in mogelijkheden voor uw eigen situatie? Onze adviseurs van de financieringsdesk helpen u graag.

    0800 10 14
    Lokaal tarief
    • Onafhankelijk en persoonlijk advies
    • Ruim 40 gespecialiseerde en ervaren adviseurs
    • Uw verbinding met passende investeerders en adviseurs


    Wij denken met u mee over de mogelijkheden die u heeft om de financiering te vinden voor uw de doelen.

  • Bedrijfsgegevens opvragen

    U wilt snel gegevens van een bedrijf opvragen? Bel ons en u ontvangt telefonisch de informatie uit het Handelsregister.

    0900 123 45 67
    (€ 0,70 per minuut)
    • Snel een telefoonnummer of adres van een bedrijf opvragen
    • Checken of een bedrijf staat ingeschreven
    • Controleren wie bestuurder is


    Wanneer u belt krijgt u de gegevens telefonisch te horen. Gegevens worden niet digitaal of schriftelijk geleverd. Hiervoor kunt u terecht op onze bestelpagina.

Kantoren

U kunt langskomen om uw bedrijf in te schrijven, of om specifieke wijziging aan ons door te geven. Maak a.u.b. eerst een afspraak voordat u langskomt. Wilt u ons post toesturen? Bekijk dan ons overzicht postadressen.