Vragen over het gebruik van onze website

Het kan voorkomen dat je onze website gebruikt en tegen problemen aanloopt. Op deze pagina vind je antwoord op de meestgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

  1. Werk je op een tablet of GSM (mobiel)? Niet alle onderdelen op KVK.nl zijn daarvoor geschikt. Gebruik een laptop om het formulier in te vullen.
  2. Is dit niet de oplossing? Check dan of je browser up-to-date is. Onze website werkt goed op Edge, Chrome, Firefox of Safari. Weet je niet welke browser je gebruikt? Controleer dit op www.browsercheck.nl.
  3. Nog niet opgelost? Wis al je cookies van je browser: Cookies (kvk.nl) en check in de browser of het javascript en de cookies beide op 'enabled' staan.
  • Heb je de cookies voor KVK.nl uitgezet? Zonder de cookies is het niet mogelijk om in te loggen. Je hebt minimaal de ‘functionele cookies’ nodig: Cookies instellen en aanpassen.
  • Heb je de optie javascript uitstaan in de instellingen van je browser? Als dit in jouw browser uitstaat werkt onze website niet meer goed.
  • Meer antwoorden vind je bij de veelgestelde vragen over Account en toegangscode (kvk.nl).

Kijk op 'problemen met DigiD' en bekijk de stappen om het probleem op te lossen.

Jouw browser houdt waarschijnlijk het Handelsregisterproduct tegen.

Oplossingen

  • Probeer een andere browser.
  • Sta pop-ups toe in jouw browser (via instellingen).
  • Log eerst in op www.kvk.nl en kies direct bij inloggen 'Handelsregister'. Bestel de producten nadat je bent ingelogd.
  • Leeg de cache van jouw browser.
  • Log in op een ander apparaat, zoals een vaste computer of laptop.
  • Open een incognitovenster in de browser (de zoekgeschiedenis wordt niet bewaard).

Is dit niet de oplossing? Neem contact met ons op.