Digitale facturen

Een digitale factuur vervangt de traditionele papieren factuur. Ontvang KVK-facturen direct per e-mail als PDF- en/of XML-document. Alle facturen worden elektronisch ondertekend als extra beveiliging. Je ontvangt per factuur één e-mail.

Digitale factuur aanvragen

Voordelen van een digitale factuur

  • Je kunt facturen direct digitaal verwerken.
  • Milieuvriendelijk. Geen papier, alles digitaal.
  • Minder kans op fouten.
  • Bespaart tijd en geld.

Om de aanvraag te kunnen verwerken moet je een aantal gegevens invullen. We bewaren deze gegevens zolang je digitale facturen van ons ontvangt.

Na het versturen van het webformulier ontvang je binnen 2 weken alle facturen digitaal per e-mail. Het kan voorkomen dat je nog een papieren factuur ontvangt van producten die je in de week na de aanvraag hebt besteld. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op: debiteurenefacturatie@kvk.nl.

E-mailadres wijzigen

Is het e-mailadres waarop je facturen ontvangt gewijzigd? Geef dan via onderstaande button je nieuwe e-mailadres door. We verwerken de wijziging binnen 2 weken.

Let op: het e-mailadres waarop je facturen ontvangt kan verschillen van het e-mailadres waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat. Als je het e-mailadres, waarmee je in het Handelsregister geregistreerd staat, hebt aangepast dan wordt het e-mailadres waarop je facturen ontvangt niet automatisch aangepast.

Wijzig e-mailadres digitale facturen