Wijziging doorgeven

Het kan voorkomen dat er iets wijzigt in uw bedrijf, zoals het betrekken van een nieuw pand of het toevoegen van een nieuwe handelsnaam. Hier vindt u informatie over welke wijziging u aan ons doorgeeft en hoe u dit kunt doen.

Veelgestelde vragen

  • Hoe geef ik een adreswijziging door?

    De wijziging van het bezoekadres geeft u door met een wijzigingsformulier. Na het invullen van het formulier, print u het formulier en stuurt u dit samen met een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de ondertekenaar op naar het postadres van de KvK.

  • Hoe kan ik een extra handelsnaam toevoegen?

    Als u een extra handelsnaam wilt toevoegen, dan kunt u dit snel en eenvoudig via een formulier doorgeven. Dit kunt u digitaal invullen; daarna moet u het printen, ondertekenen en opsturen. U hoeft voor deze wijziging dus niet langs te komen bij de Kamer van Koophandel.

  • Welke onderdelen van de jaarrekening moet ik deponeren?

    Welke gegevens u in uw jaarrekening moet vermelden, hangt af van de grootte van uw bedrijf. Ondernemingen zijn ingedeeld in 4 bedrijfsklassen: micro, klein, middelgroot of groot.

    Bekijk welke onderdelen van de jaarrekening u moet deponeren

  • Hoe kan ik mijn jaarrekening deponeren?

    Hoe u uw jaarrekening kunt deponeren, is afhankelijk van uw bedrijfsgrootte.

  • Kan ik een tweede eenmanszaak inschrijven?

    Als u al een eenmanszaak heeft, kunt u geen tweede eenmanszaak inschrijven. U kunt wel wijzigingen doorgeven voor uw eenmanszaak, zoals nieuwe activiteiten of een extra handelsnaam. Vinden de nieuwe activiteiten plaats op een ander adres dan uw huidige inschrijving, dan kunt u ook een nieuwe (neven)vestiging inschrijven .

Staat uw vraag er niet tussen?