Je bent uitgelogd

Wil je een nieuwe afspraak maken? Of wil je je huidige afspraak verzetten of afzeggen? Kijk onderstaand welke situatie voor jou van toepassing is en wij helpen je verder.

Ik wil een afspraak maken

Als je een afspraak hebt gemaakt dan vind je daarvan een bevestiging van KVK in je e-mail. Kijk voor de zekerheid ook in je spambox. Heb je geen bevestiging en dus geen afspraak? 

Maak een afspraak

Ik wil de gegevens van mijn afspraak bekijken

In de inbox van het e-mailadres dat je hebt opgegeven vind je een mail met de afspraakbevestiging. Hierin staat een link waarmee je je afspraakgegevens kunt bekijken.

Ik wil mijn afspraak verzetten of afzeggen

In de inbox van het e-mailadres dat je hebt opgegeven vind je een mail met de afspraakbevestiging. Hierin staat een link waarmee je je afspraak kunt verzetten of afzeggen. Twijfel je of je je afspraak hebt verzet of afgezegd? Als je je afspraak verzet of afzegt krijg je een aparte bevestigingsmail. Heb je die niet ontvangen? Dan staat je originele afspraak nog.