Praktische tips van sneakerondernemer Guillaume Philibert

KVK Starters Events: bedrijf starten met een voorsprong

24 juni 2021 - KVK (Kamer van Koophandel) organiseert op woensdag 29 juni, van 10.00 tot 12.00 uur, haar eerste online evenement uit een reeks KVK Start Events. Ondernemer Guillaume Philibert van het modemerk Filling Pieces, gedragswetenschapper Johnny Buivenga en KVK-adviseur Astrid Feitsma beantwoorden vragen van ondernemers die net zijn gestart. Over bijvoorbeeld wet- en regelgeving, het vinden van klanten, internationaal zakendoen en het op orde houden van de administratie.

De Amsterdamse Guillaume Philibert (31) ontwerpt sneakers van topkwaliteit, maar toch betaalbaar. Vanuit een persoonlijk gemis creëerde hij een succesvolle onderneming, wist hij in tien jaar tijd zijn label tot een internationaal succes te maken en werd hij in 2019 genoemd in de befaamde 30 Under 30 lijst van Forbes. Zijn collectie bestaat uit een aantal modellen, elk paar wordt met de hand gemaakt in Portugal. Johny Buivinga werkt als gedragspsycholoog en onderzoekt hoe je menselijk gedrag kunt veranderen.

Gratis aanmelden

KVK-adviseurs zitten klaar om vragen van startende ondernemers via chat of telefoon te beantwoorden. Daarnaast is er de mogelijkheid om met andere ondernemers in contact te komen. Gedurende het jaar organiseert KVK diverse (online) start events, met praktische tips en inspiratie. Deelname is gratis. Aanmelden kan via www.kvk.nl/startevents.