Digitale facturen per mail ontvangen

Een digitale factuur is de vervanging van de traditionele papieren factuur. Kies je voor digitale facturen dan ontvang je jouw KVK-facturen direct per e-mail als PDF en/of als XML-document. Alle facturen worden elektronisch ondertekend als extra beveiliging. Je ontvangt jouw facturen op één e-mailadres en je ontvangt per factuur één e-mail.

Digitale facturen aanvragen

Voordelen van een digitale factuur

  • je kunt facturen direct digitaal verwerken
  • het is milieuvriendelijk en voorkomt onnodige papieren factuurstromen
  • je hebt minder kans op fouten
  • het bespaart tijd en geld

Wil je jouw facturen voortaan digitaal ontvangen? Klik dan op bovenstaande button. Wij vragen je een aantal gegevens in te vullen die wij gebruiken om de aanvraag te kunnen verwerken. En om eventueel contact met je op te nemen als we bij de verwerking nog vragen hebben. Wij bewaren deze gegevens zolang je digitale facturen van ons ontvangt.

Zodra je het webformulier verstuurd hebt, ontvang je binnen 2 weken alle facturen digitaal per e-mail. Het kan voorkomen dat je nog een papieren factuur ontvangt van producten die je in de week na de aanvraag hebt besteld.

Als er toch nog iets niet duidelijk is of als het invullen van het formulier niet lukt, kun je contact met ons opnemen via debiteurenefacturatie@kvk.nl.

Heeft deze informatie je geholpen?