Hoe kun je betalen?

Je kunt op verschillende manieren je bestelling afrekenen.

Betalen met tegoed

Met tegoed kun je producten op de KVK website kopen. Zoals uittreksels, jaarrekeningen, algemene voorwaarden en meer.

Let op: we gaan op termijn stoppen met betalen met tegoed. We adviseren je daarom niet al teveel geld meer te storten. 

Hoe werkt het?

Op je account staat bij 'mijn betaalwijze' je tegoed vermeld. Hiermee kun je producten kopen op de site. Je kunt je tegoed makkelijk ophogen met iDeal of creditcard.

Terugbetalen van het tegoed

Heb je tegoed staan wat je niet meer gaat gebruiken? Vraag het terug door het retourformulier in te vullen. 

Automatische incasso

Maak het jezelf makkelijk en kies voor automatische incasso. Je geeft ons toestemming om bedragen van je rekening af te schrijven.

Betaalwijze aanpassen

De standaard betaalwijze is betalen met tegoed. Wil je liever gebruik maken van automatische incasso? Log in op je account en kies bij 'mijn betaalwijze' voor automatische incasso en vul het automatische incasso formulier in.

Creditcard of iDeal

Geen inloggegevens bij de hand? Een digitaal of papier uittreksel Handelsregister kun je direct bestellen en afrekenen met iDeal of Creditcard.

Veelgestelde vragen over betalen

Het aanpassen van je bankrekeningnummer kan alleen als je bent ingelogd in je account. Login bij Mijn account met je toegangscode en wachtwoord. Vul bij het wijzigen van je bankrekeningnummer het volledige IBAN-nummer in.

Hoe je het factuuradres wijzigt hangt af van hoe je jouw facturen ontvangt.

Facturen per post

Het factuuradres is altijd gelijk aan het geregistreerde bezoek- of postadres van je bedrijf in het Handelsregister. Wij passen het factuuradres meestal automatisch aan als je de adreswijziging van je bedrijf aan ons doorgeeft. Dit doe je via wijzigen.

Is het factuuradres door ons niet aangepast? Meld dit online via het vragenformulier op onze website. Kies het onderwerp 'Bestellingen en facturen'. Vermeld hierbij het nieuwe én oude factuuradres.

Digitale facturen

Ontvang je onze facturen digitaal en is het e-mailadres gewijzigd? Stuur een bericht naar: debiteurenefacturatie@kvk.nl. Vermeld het nieuwe en oude e-mailadres.

Vraag een kopiefactuur aan via 'stel een vraag online'. Vermeld het factuurnummer en vul je (bedrijfs)gegevens in. Je ontvangt de factuur in pdf-formaat op het opgegeven e-mailadres.

Reken je je bestelling direct af met iDEAL of een creditcard? Dan is het een anonieme bestelling en kunnen wij geen kopiefactuur sturen. Gebruik het afschrift van de bank of creditcardmaatschappij als betaalbewijs. Het product is vrijgesteld van btw.

Digitale facturen

Nooit meer een factuur kwijtraken? Stap over op digitale facturen. Je ontvangt je facturen per e-mail.