Hoe kun je betalen?
- 30 jun 2023
- Bijgewerkt 31 mrt 2021
- 1 min
Je kunt op verschillende manieren je bestelling afrekenen.
Betalen met tegoed
Met tegoed kun je producten op de KVK website kopen. Zoals uittreksels, bedrijfsprofielen, jaarrekeningen, algemene voorwaarden en meer.
Let op: we gaan op termijn stoppen met betalen met tegoed. We adviseren je daarom niet al teveel geld meer te storten.
Hoe werkt het?
Op je account staat bij 'mijn betaalwijze' je tegoed vermeld. Hiermee kun je producten kopen op de site. Je kunt je tegoed makkelijk ophogen met iDeal of creditcard.
Terugbetalen van het tegoed
Heb je tegoed staan wat je niet meer gaat gebruiken? Vraag het terug door het retourformulier in te vullen.
Automatische incasso
Maak het jezelf makkelijk en kies voor automatische incasso. Je geeft ons toestemming om bedragen van je rekening af te schrijven.
Betaalwijze aanpassen
De standaard betaalwijze is betalen met tegoed. Wil je liever gebruik maken van automatische incasso? Log in op je account en kies bij 'mijn betaalwijze' voor automatische incasso en vul het automatische incasso formulier in.
Creditcard of iDeal
Geen inloggegevens bij de hand? Een digitaal of papier uittreksel Handelsregister kun je direct bestellen en afrekenen met iDeal of Creditcard.
Veelgestelde vragen over betalen
Je wijzigt je bankrekeningnummer via dit formulier. Zorg ervoor dat je het volledige IBAN-nummer invoert.
Hoe je het factuuradres wijzigt is afhankelijk van hoe je jouw facturen ontvangt.
Facturen per post
Het factuuradres is altijd gelijk aan het geregistreerde bezoek- of correspondentieadres van je bedrijf in het Handelsregister. Wij passen het factuuradres meestal automatisch aan als je de adreswijziging van je bedrijf aan ons doorgeeft. Dit doe je via 'wijzigen'.
Is het factuuradres door ons niet aangepast? Meld dit online via het vragenformulier op onze website: 'stel een vraag online'. Kies het onderwerp 'Bestellingen en facturen'. Vermeld hierbij het nieuwe én oude factuuradres.
Digitale facturen
Ontvang je onze facturen digitaal en is het e-mailadres gewijzigd? Stuur een bericht naar: debiteurenefacturatie@kvk.nl. Vermeld het nieuwe en oude e-mailadres.
Vraag een kopiefactuur aan via 'stel een vraag online'. Vermeld het factuurnummer en vul je (bedrijfs)gegevens in. Je ontvangt de factuur in pdf-formaat op het opgegeven e-mailadres.
Reken je je bestelling direct af met iDEAL of een creditcard? Dan is het een anonieme bestelling en kunnen wij geen kopiefactuur sturen. Gebruik het afschrift van de bank of creditcardmaatschappij als betaalbewijs. Het product is vrijgesteld van .
Digitale facturen
Nooit meer een factuur kwijtraken? Stap over op digitale facturen. Je ontvangt je facturen per e-mail.