Over Mijn KVK
Bekijk of wijzig gegevens van je organisatie in het Handelsregister, LEI-register en UBO-register. Bekijk de status van een online doorgegeven wijziging of uitschrijving. Of start een nieuwe inschrijving.
Bekijk of wijzig gegevens van je organisatie in het Handelsregister, LEI-register en UBO-register. Bekijk de status van een online doorgegeven wijziging of uitschrijving. Of start een nieuwe inschrijving.
In Mijn KVK kun je veel gegevens bekijken en wijzigen. Voor sommige gegevens en acties kun je ergens anders op kvk.nl terecht.
Je ziet de gegevens van bedrijven en organisaties waarbij jij persoonlijk in het Handelsregister ingeschreven staat. Het bekijken van deze gegevens kan niet in Mijn KVK, daarvoor moet je een product bestellen:
Dit kun je wijzigen in Mijn KVK:
Ga naar online wijzigen voor het wijzigen van:
Dit kun je uitschrijven in Mijn KVK:
Wil je een bedrijf of organisatie uitschrijven? Ga dan naar online uitschrijven.
In Mijn KVK kun je de status van online doorgegeven wijzigingen en uitschrijvingen bekijken.
Dit kun je inschrijven via Mijn KVK:
Wil je een bedrijf of organisatie met een andere rechtsvorm inschrijven? Ga dan naar online inschrijven.
Een Uittreksel Handelsregister kun je niet bestellen via Mijn KVK. Dit doe je via kvk.nl/producten.
In Mijn KVK zie je de gegevens van bedrijven en organisaties waarvoor jij officieel inschrijvingen, wijzigingen en uitschrijvingen in het Handelsregister mag doen. Van die bedrijven en organisaties kun je ook een UBO-uittreksel bestellen via Mijn KVK.
Als je zelf UBO bent, zie je ook je eigen UBO-gegevens.
UBO-gegevens wijzigen, of UBO's inschrijven en uitschrijven kan niet in Mijn KVK. Dit doe je via een UBO-opgave.
Een UBO-uittreksel bestel je via Mijn KVK. Let op: dit kan alleen als je officieel aanpassingen in het Handelsregister mag doen voor de organisatie waar het om gaat.
In Mijn KVK zie je de LEI-registratie van je bedrijven en organisaties.
Het aanvragen van een nieuwe LEI of het beëindigen van een LEI doe je via kvk.nl/lei.
Gegevens van andere bedrijven of organisaties bekijk je niet in Mijn KVK. Bestel daarvoor een uittreksel uit het Handelsregister.
Je kunt ook het overzicht deponeringen bekijken, of bestel een jaarrekening van het bedrijf of de organisatie.
Bekijken, betalen en opslaan van KVK-facturen kan niet in Mijn KVK. Kijk voor meer informatie op kvk.nl/betalen.
DigiD is nodig om je identiteit vast te stellen. Zo zorgen we ervoor dat alleen bevoegde personen toegang krijgen tot gegevens van een organisatie.
Op verschillende plekken op de website van KVK vind je een knop om in te loggen met DigiD. Klik je daarop, dan krijg je de keuze op welke manier je wil inloggen. Je kunt kiezen voor de DigiD app of DigiD met sms-controle. KVK gebruikt DigiD om je identiteit te controleren, zodat we zeker weten dat jij het bent die inlogt.
Installeer de DigiD op je mobiele telefoon of tablet. In deze zie je hoe je met de DigiD app inlogt.
In deze zie je hoe je sms-controle bij DigiD aanvraagt. Meer informatie vind je op de website van .
Vraag een DigiD aan op de website . Hiervoor heb je een (BSN) nodig.
Woon je buiten Nederland en heb je geen DigiD? Bekijk welke situatie voor jou van toepassing is.
Je kunt UBO-gegevens bekijken als je:
Een LEI is een uniek nummer waarmee financiële toezichthouders (zoals de Autoriteit Financiële Markten) transacties wereldwijd volgen en, wanneer nodig, ingrijpen. Het doel is om de financiële markten transparanter te maken, beleggingsrisico's beter te beheersen en beleggers te beschermen.
Organisaties die aandelen, obligaties of derivaten bezitten moeten een LEI hebben. Wanneer je geen LEI hebt kun je mogelijk niet langer aan- of verkopen op de beurs. Neem contact op met je bank of vermogensbeheerder om te bepalen of jouw organisatie een LEI nodig heeft.
Nee, dat is niet mogelijk in Mijn KVK. Je kunt wel een uittreksel Handelsregister bestellen op KVK.nl. Je hebt hier in sommige gevallen een toegangscode voor nodig.