Inschrijven en afspraak maken eenmanszaak

Wil je een inschrijving starten, verdergaan met je inschrijving of na het invullen van je gegevens een afspraak maken? Log dan in met DigiD en volg eenvoudig de hieronder beschreven stappen.
Inloggen met DigiD

Ik heb geen DigiD

Heb je nog geen DigiD, vraag deze eenvoudig aan via de website van DigiD.

De stappen die je gaat doorlopen

Voor het starten van een nieuwe inschrijving

1. Log in met DigiD

Log via bovenstaande knop in met DigiD.

2. Doe de formulierencheck

Nadat je bent ingelogd met DigiD doe je een check om je naar het juiste formulier te leiden.

3. Vul het inschrijfformulier in

Vul stapsgewijs alle onderdelen in van het digitale inschrijfformulier.

4. Controleer je gegevens

Controleer het overzicht van alle gegevens die je hebt ingevuld. Een juist ingevuld formulier is nodig om een afspraak te maken en je bedrijf te kunnen inschrijven.

Voor het maken van een afspraak

1. Maak een afspraak

Als je het inschrijfformulier 100% hebt ingevuld, dan kun je gelijk door om een afspraak te maken bij een KVK-kantoor naar keuze.

2. Kom langs bij ons op kantoor

Tijdens je afspraak controleert een KVK-medewerker je legitimatie en bekijkt hij of zij of je aan de inschrijfvoorwaarden voldoet.

Kosten voor inschrijving

  • Je betaalt een eenmalige inschrijfvergoeding van €50,-.
  • Voor €15,- kun je meteen een uittreksel meenemen.
  • Betaling is alleen mogelijk met pinpas of creditcard.

Inschrijven zonder DigiD

Kun je niet verdergaan met DigiD, schrijf je dan in via een ander formulier.
Inschrijven zonder DigiD