Inschrijven eenmanszaak

Voor jezelf beginnen en je eigen bedrijf inschrijven? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Jouw eenmanszaak inschrijven doe je eenvoudig in een aantal stappen.
Inloggen met DigiD

Ik heb geen DigiD

Heb je nog geen DigiD, vraag deze aan of ga verder zonder DigiD. Je schrijft je dan in via een ander formulier.
Inschrijven zonder DigiD

Hoe werkt het?

1. Log in met DigiD

Log via bovenstaande knop in met DigiD.

2. Doe de formulierencheck

Nadat je bent ingelogd met DigiD doe je een check om je naar het juiste formulier te leiden.

3. Vul het inschrijfformulier in

Vul stapsgewijs alle onderdelen in van het digitale inschrijfformulier.

4. Controleer je gegevens

Controleer het overzicht van alle gegevens die je hebt ingevuld. Een juist ingevuld formulier maakt het makkelijker om tijdens de afspraak jouw inschrijving definitief te maken.

5. Maak een afspraak

Om je inschrijving af te ronden moet je persoonlijk langskomen bij KVK. Nadat je het inschrijfformulier volledig hebt ingevuld kun je gelijk door om een afspraak te maken.

6. Voltooi je inschrijving bij ons op kantoor

Tijdens je afspraak controleert een KVK-medewerker je legitimatie en bekijkt hij of zij of je aan de inschrijfvoorwaarden voldoet.

Kosten voor inschrijving

  • Je betaalt een eenmalige inschrijfvergoeding van €50,-.
  • Voor €15,- kun je meteen een uittreksel meenemen.
  • Betaling is alleen mogelijk met pinpas of creditcard.