Mijn KVK

Mis je iets bij Mijn KVK of heb je een vraag? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen over Mijn KVK

DigiD is nodig om je identiteit vast te stellen. Zo zorgen we ervoor dat alleen bevoegde personen toegang krijgen tot gegevens van een organisatie.

DigiD en sms-controle

Je kunt alleen inloggen bij Mijn KVK met DigiD en sms-controle. Heb je dit nog niet? Vraag dan eerst DigiD aan en daarna sms-controle

Dit kun je bekijken

  • Actieve organisaties.
  • Organisaties waarbij jij direct een functie vervult, volgens het handelsregister. 
  • Organisaties waarbij jij geregistreerd staat als UBO. 

Dit kun je niet bekijken

  • Organisaties die zijn uitgeschreven in het Handelsregister. 
  • Concernrelaties. 
  • Organisaties waarvan we wettelijk geen gegevens mogen tonen. Bijvoorbeeld wanneer de organisatie onder bewind staat. 

Technische problemen

Soms worden organisaties niet getoond vanwege een technisch probleem. We doen ons best om deze zo snel mogelijk op te lossen. 

Om UBO's te kunnen bekijken moet je:

  • zelf geregistreerd zijn bij een organisatie als UBO. 
  • Tekenbevoegd zijn. 

Soms zie je geen UBO's omdat de organisatie die niet geregistreerd heeft. Niet alle organisaties hoeven dat namelijk te doen, zoals eenmanszaken.

Via Mijn KVK is dat op dit moment niet mogelijk. Koop een uittreksel of gebruik de KVK-bedrijvenchecker.

Help ons verbeteren

Met jouw feedback kunnen we Mijn KVK verbeteren. Laat ons weten wat je goed vindt en wat er beter kan. Gebruik hiervoor de feedback knop, rechts op het scherm.