Inschrijven en afspraak maken eenmanszaak of vof

Regel digitaal alles rondom je inschrijving. Of maak een afspraak met KVK.

Via Mijn inschrijvingen kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week bekijken hoe de stand van zaken van jouw inschrijving is. Of een hele nieuwe inschrijving starten.

Met Mijn inschrijvingen kun je altijd en overal:

  • Je gegevens inzien en wijzigen. 
  • Een nieuwe eenmanszaak of vof inschrijven. 
  • Status en voortgang van je inschrijving bekijken. 
  • Een afspraak met KVK maken of wijzigen.

Veelgestelde vragen over andere soorten bedrijven

Op dit moment is het alleen nog maar mogelijk om een nieuwe eenmanszaak of een nieuwe vof digitaal in te schrijven. We zijn hard aan het werk om dat voor andere soorten bedrijven ook mogelijk te maken. Wil jij nu een ander soort bedrijf dan eenmanszaak inschrijven? Ga dan naar Inschrijven bij KVK.

Op dit moment kun je alleen als je een eenmanszaak hebt inloggen met DigiD en wijzigingen doorgeven. We zijn hard aan het werk om dat voor andere soorten bedrijven ook mogelijk te maken. Wil jij nu een wijziging doorgeven voor een ander soort bedrijf dan een eenmanszaak? Ga dan naar wijzigingen doorgeven.

Staat je vraag er niet bij? Meer veelgestelde vragen vind je op onze Hulp en contact pagina. Hier staat ook vermeld hoe je contact met ons kan opnemen. 

Veelgestelde vragen over DigiD

Op de website van DigiD staat wat je moet doen. Ga naar Inloggen met DigiD app of Inloggen met sms-controle.

Een foutmelding bij het inloggen kan verschillende oorzaken hebben.

De DigiD app verbreekt de verbinding als je 15 minuten of langer niet actief bent. Opnieuw inloggen is dan de oplossing.

Krijg je nog steeds geen verbinding? Ga dan naar de website van DigiD voor meer informatie. Daar kun je controleren of er een storing is of meer lezen over mogelijke oplossingen.

Blijft het inloggen met DigiD mislukken, kijk dan op Inloggen met DigiD app of Inloggen met sms-controle.

Kom je er niet uit? Bekijk dan deze  uitlegvideo .

Vraag een DigiD aan op de website www.digid.nl. Hiervoor heb je een burgerservicenummer (BSN) nodig.

Woon je buiten Nederland en heb je geen DigiD? Bekijk welke situatie voor jou van toepassing is.

  • Heb je de Nederlandse nationaliteit? Je kan een DigiD aanvragen. Op de website van DigiD staat hoe dit moet.
  • Heb je niet de Nederlandse nationaliteit maar wel de nationaliteit van een land binnen de Europese Economische Ruimte (EER)? Schrijf je eerst in bij de Registratie Niet-ingezetenen (RNI). Na inschrijving bij de RNI krijg je meteen een Burgerservicenummer (BSN) en kan je een DigiD aanvragen. Op de website van DigiD staat hoe dit moet.
  • Heb je een nationaliteit van buiten de Europese Economische Ruimte (EER)? Dan kun je geen gebruik maken van DigiD. Heb je een DigiD nodig om een afspraak te maken om je eenmanszaak of vof in te schrijven? Neem dan contact op met 088-585 15  85.
Staat jouw vraag over DigiD hier niet bij? Kijk dan op de site van DigiD voor meer veelgestelde vragen en antwoorden.