Onderhoud toegangscode

Wegens onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een toegangscode aan te vragen met de mogelijkheid om vooraf te betalen. Wel kunt u een toegangscode aanvragen met automatische incasso. 

Wij doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Service & Contact

Waar kunnen we u bij helpen? Vind hieronder veelgestelde vragen en hulp bij specifieke onderwerpen.

Waar wij regelmatig over gebeld worden

  • Hoe bestel ik een (papieren) uittreksel?

    • zoek uw bedrijf op via de zoekbalk “zoek op KvK nummer of bedrijf”
    • selecteer uw onderneming
    • kies voor “uittreksel” en kies de juiste variant

    Voor het bestellen van een uittreksel “inzien” heeft u een toegangscode nodig, heeft u deze niet, vraag dan een toegangscode aan. De papier gewaarmerkte en digitaal gewaarmerkte uittreksels kunt u ook zonder toegangscode bestellen. Het is namelijk mogelijk om een papieren uittreksel en een digitaal gewaarmerkt uittreksel af te rekenen via IDEAL of creditcard.

    Er zijn verschillende soorten uittreksels, welk type u op dit moment nodig heeft is afhankelijk van de instantie die dit uittreksel nodig heeft en/of waarvoor u dit uittreksel nodig heeft.

  • Hoe kan ik mijn bedrijf uitschrijven?

    Het uitschrijven van uw bedrijf geeft u door met een formulier. Na het invullen van het formulier, print u het formulier en stuurt dit samen met een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de ondertekenaar op naar het postadres van de KvK.

  • Hoe kan ik een functionaris zoals een bestuurder, vennoot, maat of gevolmachtigde wijzigen of uitschrijven?

    Via deze pagina op onze website maakt u de keuze voor wijzigen of uitschrijven:

    • wijzigen is voor het aanpassen van de gegevens van een al ingeschreven functionaris (bijvoorbeeld titel of volmacht);
    • uitschrijven is voor het uitschrijven van een functionaris.

  • Hoe snel wordt mijn wijziging verwerkt? Ontvang ik hier een bevestiging van?

    Als uw opgave juist en volledig is, verwerken wij uw wijziging na ontvangst binnen enkele werkdagen in het Handelsregister. Anders nemen wij contact met u op. Als u een wijziging doorgeeft voor een datum in de toekomst, dan wordt de wijziging pas op die datum zichtbaar in het Handelsregister. Het Handelsregister geeft namelijk altijd de actuele situatie weer. Nadat we uw wijziging hebben verwerkt in het Handelsregister, ontvangt u een bevestiging per brief (of digitaal via uw berichtenbox, als u deze gebruikt).

  • Hoe kan ik mijn jaarrekening deponeren?

    Hoe u uw jaarrekening kunt deponeren, is afhankelijk van uw bedrijfsgrootte.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op

Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:00

  • Algemene vragen

    Voor vragen over ondernemen, uw inschrijving of voor het aanvragen of bestellen van officiële documenten.

    088 585 1 585
    Lokaal tarief

    Keuzemenu

    1. Voor startersinformatie en vragen over ondernemerschap en innovatie
    2. Voor het wijzigen, inschrijven of uitschrijven van gegevens van uw bedrijf, vereniging of stichting
    3. Voor het bestellen van uittreksels, statuten, verklaringen, jaarrekeningen en/of andere producten
    4. Voor oorsprongsdocumenten en legalisaties voor het buitenland
    5. Voor vragen over inloggen, deponeren en facturen
    6. Voor overige vragen

    Houd a.u.b. uw KvK-nummer bij de hand. Hiermee kunnen we u sneller van dienst zijn.

  • Vragen over financiering

    Op zoek naar financiering voor uw bedrijf? Wilt u persoonlijk inzicht in mogelijkheden voor uw eigen situatie? Onze adviseurs van de financieringsdesk helpen u graag.

    0800 10 14
    Lokaal tarief
    • Onafhankelijk en persoonlijk advies
    • Ruim 40 gespecialiseerde en ervaren adviseurs
    • Uw verbinding met passende investeerders en adviseurs


    Wij denken met u mee over de mogelijkheden die u heeft om financiering te vinden voor uw doelen.

  • Bedrijfsgegevens opvragen

    U wilt snel gegevens van een bedrijf opvragen? Bel ons en u ontvangt telefonisch de informatie uit het Handelsregister.

    0900 123 45 67
    (€ 0,70 per minuut)
    • Snel een telefoonnummer of adres van een bedrijf opvragen
    • Checken of een bedrijf staat ingeschreven
    • Controleren wie bestuurder is


    Wanneer u belt krijgt u de gegevens telefonisch te horen. Gegevens worden niet digitaal of schriftelijk geleverd. Hiervoor kunt u terecht op onze bestelpagina.

Kantoren

U kunt langskomen om uw bedrijf in te schrijven, of om specifieke wijziging aan ons door te geven. Maak a.u.b. eerst een afspraak voordat u langskomt. Wilt u ons post toesturen? Bekijk dan ons overzicht postadressen.

Heeft u een suggestie of een klacht?

Suggestie doorgeven

Bent u niet tevreden, maar heeft u geen officiële klacht? Wij zijn blij met elke suggestie, zodat wij onze dienstverlening en site kunnen verbeteren.

Onjuiste gegevens gezien?

Help ons het Handelsregister actueel te houden; meld het als u denkt dat de registratie van een ander bedrijf of organisatie in het Handelsregister niet klopt.

Officiële klachtenprocedure

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Meld uw klacht aan ons en we gaan er meteen mee aan de slag.