Adres wijzigen of toevoegen
Wil je een adreswijziging doorgeven? Dit doe je in Mijn KVK.
Wil je een adreswijziging doorgeven? Dit doe je in Mijn KVK.
Niet iedere adreswijziging hoef je aan ons door te geven. Soms is dit wel nodig, bijvoorbeeld als je bezoekadres wijzigt. Hieronder zie je per adres wat je moet doen en wat daarvoor nodig is.
Het officiële adres van je bedrijf of organisatie, zoals deze staat ingeschreven in het Handelsregister. Je hoeft een gewijzigd bezoekadres alleen door te geven als dit een ander adres is dan je woonadres.
Het adres waar je zakelijke post krijgt, bijvoorbeeld een postbus of een administratiekantoor. Je kunt een postadres toevoegen als je je bezoekadres wilt afschermen.
Een nevenvestiging is bijvoorbeeld een tweede locatie of een praktijkruimte.
Je kunt dit doen via Mijn KVK. Wijzigen of toevoegen van een adres is gratis.
Dit kun je verwachten:
Als het bezoekadres wijzigt, geven wij dit door aan de Belastingdienst. Wijzigt het postadres? Dan moet je dit zelf doorgeven aan de Belastingdienst.
We geven adreswijzigingen niet door aan andere organisaties.
Daar zitten wat haken en ogen aan. Lees hier alles over in het artikel Kantoor in een bedrijfsverzamelpand: iets voor jou?
Als je geen ander adres hebt moet je een postadres regelen, bijvoorbeeld een postbus. Lees meer in het artikel Bezoekadres weghalen uit het Handelsregister: soms kan het.
Als je geen gebruik wil of kan maken van Mijn KVK, bijvoorbeeld omdat je geen DigiD hebt, kun je gebruik maken van formulier 14. Hiermee kun je wijzigingen per post aan ons doorgeven.
Het KVK Service Center is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur bereikbaar. Onze Chatbot Charlie helpt je altijd, 24 uur per dag en 7 dagen per week.