Veelgestelde vragen over inloggen
Inloggen kan op verschillende manieren. Hoe je inlogt hangt af van wat je wil doen.
Inloggen kan op verschillende manieren. Hoe je inlogt hangt af van wat je wil doen.
Op verschillende plekken op de website van KVK vind je een knop om in te loggen met DigiD. Klik je daarop, dan krijg je de keuze op welke manier je wil inloggen. Je kunt kiezen voor de DigiD app of DigiD met sms-controle. KVK gebruikt DigiD om je identiteit te controleren, zodat we zeker weten dat jij het bent die inlogt.
Installeer de DigiD op je mobiele telefoon of tablet. In deze zie je hoe je met de DigiD app inlogt.
In deze zie je hoe je sms-controle bij DigiD aanvraagt. Meer informatie vind je op de website van .
Vraag een DigiD aan op de website . Hiervoor heb je een (BSN) nodig.
Woon je buiten Nederland en heb je geen DigiD? Bekijk welke situatie voor jou van toepassing is.
Zonder DigiD kun je op kvk.nl documenten deponeren, zoals jaarrekeningen of algemene voorwaarden. Daarnaast kun je je openbare bedrijfsgegevens bij KVK bekijken. Wijzigingen kun je ook per post doorgeven.
Deponeren is het officieel vastleggen van documenten, zoals jaarrekeningen of algemene voorwaarden. Hiervoor heb je geen DigiD nodig.
Zonder DigiD kun je openbare bedrijfsgegevens bij KVK bekijken of opvragen:
Wijzigingen kan je ook per post doorgeven. Ga naar kvk.nl/wijzigen en kies bij de ondertekening voor opsturen per post.
Voor veel acties op onze website heb je DigiD nodig. Wij gebruiken DigiD om je identiteit te controleren, zodat we zeker weten dat jij het bent die inlogt.
Voor veel acties op kvk.nl moet je inloggen met DigiD, zoals inschrijven, wijzigingen doorgeven, afspraken maken en documenten aanvragen. Inloggen met DigiD is nodig om je identiteit vast te stellen. Zo weten we zeker dat alleen jij gegevens kunt zien en/of wijzigen.
Hieronder staan de belangrijkste acties op kvk.nl, waarvoor je DigiD nodig hebt:
Inschrijven
Wijzigen
Mijn KVK: bekijken, wijzigen, uitschrijven en inschrijven en status bekijken van online doorgegeven wijzigingen
Bekijken en wijzigen in Mijn KVK
UBO-opgave doen
UBO-gegevens inzien
LEI aanvragen en overdragen
Afspraak maken
Een foutmelding bij het inloggen kan verschillende oorzaken hebben.
De DigiD app verbreekt de verbinding als je 15 minuten of langer niet actief bent. Opnieuw inloggen is dan de oplossing.
Krijg je nog steeds geen verbinding? Ga dan naar de website van voor meer informatie. Daar kun je controleren of er een storing is of meer lezen over mogelijke oplossingen.
Blijft het inloggen met DigiD mislukken, kijk dan op Inloggen met DigiD of Inloggen met .
Vraag hier direct je toegangscode aan. Met een toegangscode bestel je producten uit het Handelsregister of deponeer je online de jaarrekening van je bedrijf (bedrijfsklasse micro of klein).
Tip: voor het bestellen van een papieren of digitaal gewaarmerkt uittreksel heb je geen toegangscode nodig. Je rekent dan direct af via iDEAL of je creditcard. Je betaalt direct via iDEAL of creditcard.
Dit doe je via onze website. Je kunt voor je bedrijf of organisatie meerdere toegangscodes aanvragen. Je vraagt de code aan per persoon. Iedere persoon kan maar één toegangscode hebben.
Kies hieronder de situatie die voor jou geldt. Dan zorgen we ervoor dat je het Handelsregister zo snel mogelijk weer kunt gebruiken.
Lukt het niet om in te loggen met de toegangscode en het wachtwoord?
Krijg je een foutmelding of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
De toegangscode voor het Handelsregister Online is gratis. Je betaalt alleen voor de producten die je aanvraagt.
Het deponeren van een jaarrekening met een toegangscode is gratis.
Vraag een toegangscode aan.
Controleer of de e-mail in je spambox zit of bij ongewenste e-mail. Heb je het bericht niet gekregen? Neem dan contact met ons op. Dan sturen wij het wachtwoord opnieuw.
Je krijgt je wachtwoord direct na de aanvraag van je toegangscode per e-mail. Je toegangscode krijg je in een aparte e-mail of per post. Dit kan een paar dagen duren.
We gebruiken de naam KVK-diensten niet meer. Wil je een jaarrekening deponeren en gebruikte je daarvoor KVK-diensten? Ga naar inloggen en kies voor 'Inloggen met e-mail' bij 'Jaarrekening deponeren'. Gebruik je bestaande e-mailadres en wachtwoord.
Machtigingen voor het deponeren van een jaarrekening zijn niet gewijzigd.
Je account is verwijderd. Je kunt niet meer inloggen met je e-mailadres en wachtwoord om een jaarrekening te deponeren.