Onderhoud toegangscode

Wegens onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een toegangscode aan te vragen met de mogelijkheid om vooraf te betalen. Wel kunt u een toegangscode aanvragen met automatische incasso. 

Wij doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Account en toegangscode

Waar wij regelmatig over gebeld worden

  • Hoe vraag ik een toegangscode aan?

    Om producten uit het Handelsregister te bestellen, of voor het online deponeren van een jaarrekening, heeft u een toegangscode nodig.

    Als u uw toegangscode aanvraagt, kiest u een betaalwijze om producten uit Handelsregister af te rekenen. Bovendien hoeft u dan niet elke keer opnieuw uw gegevens in te vullen.

    Tip: voor het bestellen van een papieren of digitaal gewaarmerkt uittreksel heeft u geen toegangscode nodig.

  • Ik ben mijn toegangscode/wachtwoord kwijt, waar kan ik deze opvragen?

    Kies hieronder de situatie die voor u van toepassing is. Dan zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van het Handelsregister.

    Bent u uw toegangscode en wachtwoord kwijt? Vraag eerst uw toegangscode op en daarna een vervangend wachtwoord.

  • Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

    Kijk of uw vraag bij de veelgestelde vragen over inloggen, toegangscode en wachtwoord staat.

    Komt u er niet uit? Bel dan ons servicecenter: tel. 088 585 1 585 (werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur). Zij helpen u direct bij het inloggen.

    Of stel een vraag per e-mail en beschrijf de situatie zo duidelijk mogelijk.

  • Hoe kan ik mijn bestedingsoverzicht online inzien?

    U kunt uw eigen bestedingen zien op het bestedingenoverzicht.

    • Ga naar de homepage van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl
    • Klik op inloggen en vul toegangscode en wachtwoord in
    • Klik op bestedingen

    Heeft uw organisatie meerdere inlogcodes dan is er slechts één inlogcode die het overzicht voor alle inlogcodes kan opvragen, de zgn. hoofduser/administrateur. De afdeling profielen kan zien wie de hoofduser is, de klant ziet dit op zijn bestedingenoverzicht.


    Deze toegangscode of het kenmerk hiervan treft u aan op uw bestedingsoverzicht.

  • Ik ontvang een nota met een totaalbedrag. Kan ik een overzicht krijgen welke producten dit betreft?

    Het overzicht van producten (factuurbijlage)  kunt u inzien bij mijn bestedingsoverzicht.

    • Ga naar de homepage van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl
    • Klik op inloggen en vul toegangscode en wachtwoord in
    • Klik op bestedingen
    Naast inzien kunt u het overzicht ook downloaden, u ontvangt een e-mail met de mededeling dat het bestedingenoverzicht klaar staat om te downloaden. Klik onder mijn account op het kopje "Overzichten" en de link Downloaden bestedingenoverzicht, daar staat het bestedingenoverzicht.

  • Kan ik meer toegangscodes voor mijn bedrijf aanvragen?

    U kunt voor uw bedrijf meerdere toegangscodes aanvragen. Vraagt u een extra toegangscode aan, dan krijgt u in stap 2 (Uw voorkeuren) de melding dat er voor deze onderneming al een toegangscode bestaat. U kunt deze melding negeren en doorgaan met uw aanvraag.

  • Waar vind ik de gegevens van mijn eigen inschrijving als ik ben ingelogd?

    De gegevens van uw eigen inschrijving of een uittreksel van uw eigen bedrijf vindt u niet terug op uw persoonlijke pagina. U kunt een uittreksel van uw eigen bedrijf aanvragen.

  • Zijn er kosten verbonden aan een toegangscode?

    De toegangscode is gratis. U betaalt alleen voor producten die u afneemt uit het handelsregister met de toegangscode.
    Aan het deponeren van een jaarrekening zijn geen kosten verbonden.

    Vraag een toegangscode aan.

Neem contact met ons op

Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:00

  • Algemene vragen

    Voor vragen over ondernemen, uw inschrijving of voor het aanvragen of bestellen van officiële documenten.

    088 585 1 585
    Lokaal tarief

    Keuzemenu

    1. Voor startersinformatie en vragen over ondernemerschap en innovatie
    2. Voor het wijzigen, inschrijven of uitschrijven van gegevens van uw bedrijf, vereniging of stichting
    3. Voor het bestellen van uittreksels, statuten, verklaringen, jaarrekeningen en/of andere producten
    4. Voor oorsprongsdocumenten en legalisaties voor het buitenland
    5. Voor vragen over inloggen, deponeren en facturen
    6. Voor overige vragen

    Houd a.u.b. uw KvK-nummer bij de hand. Hiermee kunnen we u sneller van dienst zijn.

  • Vragen over financiering

    Op zoek naar financiering voor uw bedrijf? Wilt u persoonlijk inzicht in mogelijkheden voor uw eigen situatie? Onze adviseurs van de financieringsdesk helpen u graag.

    0800 10 14
    Lokaal tarief
    • Onafhankelijk en persoonlijk advies
    • Ruim 40 gespecialiseerde en ervaren adviseurs
    • Uw verbinding met passende investeerders en adviseurs


    Wij denken met u mee over de mogelijkheden die u heeft om financiering te vinden voor uw doelen.

  • Bedrijfsgegevens opvragen

    U wilt snel gegevens van een bedrijf opvragen? Bel ons en u ontvangt telefonisch de informatie uit het Handelsregister.

    0900 123 45 67
    (€ 0,70 per minuut)
    • Snel een telefoonnummer of adres van een bedrijf opvragen
    • Checken of een bedrijf staat ingeschreven
    • Controleren wie bestuurder is


    Wanneer u belt krijgt u de gegevens telefonisch te horen. Gegevens worden niet digitaal of schriftelijk geleverd. Hiervoor kunt u terecht op onze bestelpagina.